Ankieta

Czym grzejesz?

  ​

Facebook

Co nowego w 2005 roku

Nowy rok sprzyja podejmowaniu nowych decyzji i wyzwań. Jest też doskonałą okazją do wprowadzania zmian w każdej firmie. Chcąc zadowolić klientów trzeba spełniać ich oczekiwania i rozumieć ich potrzeby. I trzeba zawsze o krok wyprzedzać konkurencję. Tak więc co czeka naszych klientów w 2005 roku ???

Rynek instalacji grzewczych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych stale sie rozwija. Ilość urządzeń na naszej liście serwisowej już we wrześniu przekroczyła 500. Rok temu, kiedy pisaliśmy artykuł “Kogo wybrać do serwisu” - było ich 400. A w przyszłym roku rozpoczynamy kolejną dekadę naszej działalności. (Tak, tak....to już 10 lat)

 

Osoby kierujące zapytania i maile do naszej firmy możemy podzielić na 2 grupy.

Pierwsza grupa, to Ci,którzy mają już zainstalowany system ogrzewania,klimatyzacji czy też wentylacji przez naszą lub inną firmę. Klienci Ci chcą eksploatować swój system bezpiecznie, ekonomicznie, komfortowo i wydłużyć do maksimum jego żywotność. Często chcą go ulepszyć lub zmodernizować.
Wśród pytań przewijają się stale: kiedy i jak wymienić filtry, jak wyczyścić kocioł, jak radzić sobie sobie z drobnymi problemami bez wzywania serwisu, jakie powinno być ciśnienie wody w układzie, na jaki bieg ustawić pompę c.o., jak ekonomicznie ustawić temperaturę na sterowniku, jaką wybrać wilgotność, jakie zastosować filtry jeśli w domu jest osoba alergiczna, co to jest chłodzenie a co odwilżanie, przy jakiej temperaturze włączyć nagrzewnicę elektryczną a przy jakiej wystarczy pompa ciepła, co z tym freonem, co robić jeśli na szybach mamy parę wodną, jak usunąć kamień z instalacji c.o., i tak dalej, i tak dalej...... Krótko mówiąc potrzebują praktycznych porad serwisowych.
Dla nich właśnie tworzony będzie Poradnik Użytkownika. Będzie to tematycznie ułożony zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, z dostępem do wszystkich instrukcji użytkownika dla oferowanych zarówno przez nas urządzeń jak i popularnych na rynku. Takie serwisowe co zrobić, jak i dlaczego.

Druga grupa, to Ci wszyscy, którzy stoją przed wyborem w swoim domu czy obiekcie nowego systemu ogrzewania, klimatyzacji czy też wentylacji. Względnie planują gruntownie zmodernizować lub przebudować stary system. Inwestorzy, który potrzebują nie tyle reklamówek i folderów urządzeń, ile swoistego poradnika, który w zależności od potrzeb i warunków technicznych pozwoli im wybrać właściwe rozwiązanie. Właśnie dla nich tworzony będzie Poradnik Inwestora.
Znajdą tutaj odpowiedzi na takie pytania jak: kiedy można wybrać ogrzewanie nadmuchowe,a kiedy nie jest to wskazane, czy lepiej wybrać agregat wody lodowej czy też VRV, czy lepszy jest klimatyzator ścienny czy też kasetonowy o tej samej mocy, jak duży bojler wybrać dla 4-osobowej rodziny,a jaki do pensjonatu, jakie będą szacunkowe koszty inwestycyjne, a jakie eksploatacji, czy na kilka pomieszczeń dać jeden klimatyzator kanałowy czy też kilka mniejszych ściennych, i wiele innych ...... Krótko mówiąc praktyczna biblioteczka inwestora

Oba poradniki będą rozsyłane bezpłatnie w formie Biuletynu drogą elektroniczną, tylko do tych klientów, którzy będą zainteresowani i zapiszą się na listę wysyłkową. Możesz zrobić to już teraz – .

Dla wygody, Biuletyn zawierał będzie jedynie listę z 2-3 zdaniowym wstępem do poszczególnych artykułów oraz linki do ściągnięcia ich w formacie .pdf. Tak więc interesujący artykuł można ściągnąć i spokojnie przeczytać offline.

Kolejna nowość w naszych kontaktach z klientami to Programy Partnerskie.

Pierwszy z nich to Program Partnerski - link za link.
Internet staje się doskonałym narzędziem komunikacji pomiędzy potencjalnym klientem a usługodawcą.
Wszystkim, którzy posiadają własne strony i serwisy internetowe, zależy na tym, by były one znane i często odwiedzane.
Wszyscy wiemy również, że najlepszą formą reklamy jest polecenie przez innego zadowolonego klienta. Np. poprzez umieszczenie linku.
W prawej części naszego serwisu www uruchamiamy blok - Polecamy. W bloku tym przewijać się będą nazwy firm naszych klientów , wraz z linkami do ich stron www. Są to restauracje, kawiarnie, biura, banki, zakłady produkcyjne.
Linki możemy zamieszczać płatnie i bezpłatnie.
Forma płatna - to po prostu reklama Twojej firmy w naszym serwisie. W celu uzyskania bliższych informacji skontaktuj się z nami w treści pisząc reklama.

Bezpłatnie umieścimy w bloku Polecamy linki do stron tych klientów, którzy zechcą wziąć udział w programie. W zamian oczekujemy, by na ich stronie znalazła się informacja, że system klimatyzacji,wentylacji bądź ogrzewania wykonała nasza firma, również z linkiem do naszej strony. Jedno zdanie na naszej stronie to nie wiele. Nic nie tracimy, a możemy zyskać niejednego klienta. Jeśli jesteś zainteresowany Programem Partnerskim - link za link skontaktuj się z nami w treści pisząc partner.

Drugi z nich to Program partnerski - bezpłatny przegląd.
Jest on jednak adresowany tylko i wyłącznie do klientów z naszej listy serwisowej i informacja o nim będzie rozsyłana indywidualnie.

I jeszcze jedna ważna nowość. Ułatwiona komunikacja.
Wprowadzamy 3 nowe kanały komunikacji. Są one pokazane na stronie głównej pod naszymi danymi kontaktowymi.
Jeden z nich to Skype, czyli bezpłatna telefonia internetowa. Masz sieć, masz mikrofon, masz głosniki lub słuchawki - możesz dzwonić do nas bezpłatnie z drugiego końca Polski i całego świata. Jeśli nie znasz Sype'a to wejdź na www.skype.com i ściągnij program.
Pod Skype'm jesteśmy dostępni od 8 do 14 jako karbonrybnik
Drugi kanał to komunikator jabber - użytkownicy wpkontakt czy tlen.pl będą zorientowani.
Tutaj jesteśmy dostępni jako Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. w tych samych godzinach.
Trzeci kanał to popularne gadu-gadu. Nasz numer gg to 7853175.

O kolejnych nowościach w naszym serwisie będziemy informować na bieżąco. Mamy nadzieję, że będą państwo z nich zadowoleni.