Serwis

Kompleksowy System Obsługi Serwisowej Klienta

  

Zakup urządzeń dowolnego producenta nie stanowi już dzisiaj żadnego problemu.
Problemem jest jednak zapewnienie bezawaryjnej i wieloletniej eksploatacji naszych urządzeń.
Uzyskamy to tylko dzięki sprawnej i systematycznej obsłudze serwisowej.

A jeśli awaria już nastąpi to sprawne i właściwe jej usunięcie gwarantuje tylko doświadczony serwis.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów wprowadzilismy kompleksowy System Obsługi Serwisowej klienta. (SOS) obsługuje ponad 2000 urządzeń i pozwala sprawdzić w naszej bazie danych jaki jest ich aktualny stan. Po podaniu hasła system wyświetli listę zamontowanych na danym obiekcie urządzeń.

Lista zawiera nazwy urządzeń, terminy rozpoczęcia i zakończenia gwarancji oraz podstawowe dane techniczne. Wybierając urządzenie z listy otrzymamy podgląd czynności serwisowych jakie wykonywane były przy danym urządzeniu. Są to naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przeglądy planowe czy też inne usługi serwisowe.

Każda z czynności opatrzona jest datą i opisem zgłoszenia, informacją o stanie urządzenia i wykonanych czynnościach serwisowych, poniesionymi przez użytkownika kosztami oraz zaleceniami co do dalszej eksploatacji. Jeśli data w kolumnie "Następny przegląd" podświetlona jest na czerwono, oznacza to, że termin przeglądu minął. Klinij w "Wyślij zgłoszenie" by przesłać informację o tym fakcie i umówić datę przyjazdu ekipy serwisowej. Możesz również w ten sam sposób skontaktować się z naszym działem serwisu by zgłosić doraźną interwencję serwisową lub naprawę.

W celu otrzymania hasła dostępu prosimy o telefoniczny, e-mailowy lub osobisty kontakt z naszym biurem. Mogą Państwo również wybrać własne hasło dostępu.

Dla zapoznania się z funkcjonowaniem bazy proszę wpisać hasło klima
Otrzymają Państwo dane o urządzeniu pracującym w naszej firmie z przykładowymi czynnościami serwisowymi.Nasza baza obsługuje również klientów, u których zamontowane są urządzenia grzewcze oraz wentylacyjne.



Podaj hasło
 

Cennik netto usług serwisowych na sezon 2013

 

Urządzenia klimatyzacyjne, wentylacyjne, grzewcze

Przegląd okresowy 1-4 w roku

Filtry włókninowe standard EU2-EU4

Jednostki ścienne, podsufitowe,kasetonowe do 10 kW

250,00 zł

Jednostki ścienne, podsufitowe,kasetonowe 10-15 kW

300,00 zł

Jednostki kanałowe do 20 kW

300,00 zł

70-150,00 zł

Jednostki kanałowe 20-30 kW

400,00 zł

150-350,00 zł

System multisplit – agregaty do 10 kW

150,00 zł

System multisplit – jednostki wewnętrzne

100,00 zł

Rooftop-y

Na zapytanie

Na zapytanie

Chiller-y

Na zapytanie

Na zapytanie

Fancoil-e

80-120,00 zł

70-150,00 zł

Centrale wentylacyjne

Na zapytanie

Na zapytanie

Centrale domowe z odzyskiem ciepła do 1000m3/h

200,00 zł

Centrale domowe z odzyskiem ciepła powyżej 1000m3/h

250,00 zł

Piece nadmuchowe do 35 kW

300,00 zł

Piece nadmuchowe powyżej 35 kW

Na zapytanie

Na zapytanie

Układy klimatyzacyjne kanałowe do piecy nadmuchowych

250,00 zł

70-150,00 zł

Układy nadmuchowe pomp ciepła

250,00 zł

70-150,00 zł

Pompy ciepła PW

300,00 zł

Pompy ciepła gruntowe

300,00 zł

Tradycyjne kotły gazowe

300,00 zł

Tradycyjne kotły olejowe

300,00 zł

Regulacja palnika i analiza spalin

300,00 zł

Płukanie i czyszczenie instalacji c.o.

500,00 - 1000,00 zł + środki chemiczne, płyny

Podstawowa diagnostyka urządzeń

300,00 zł

Odzysk freonu i likwidacja urządzeń

Na zapytanie

Inne naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczych

wg stawek za roboczogodzinę serwisu lub ceny umowne

Przy kilku urządzeniach na jednym obiekcie – ceny umowne

 

Koszty dojazdu serwisu:

Naprawy i interwencje pogwarancyjne:

1 roboczogodzina pracy serwisanta wynosi 100,00 zł dla firm i osób, z którymi mamy podpisane stałe umowy serwisowe o przeglądy oraz 150,00 zł dla pozostałych klientów.

Jednorazowa interwencja doraźna liczona jest od dwóch godzin wzwyż, nawet jesli jest krótsza

Zakłada się 8 godzinny dzień pracy. Do godzin pracy serwisanta dolicza się czas dojazdu. Przy interwencjach doraźnych i trudnych warunkach dostępu do urządzeń (np. zlokalizowane na dachu, wysokich elewacjach itp.) wymaganych jest 2-ch serwisantów.

W soboty, niedziele i dni świąteczne oraz poza godzinami pracy tj. 8-16, roboczogodzina liczona jest podwójnie.